|
|
|
|
Helpdesk
F.A.Q. (vaak gestelde vragen)
Is er een email adres beschikbaar voor vragen aan de helpdesk?
Ja deze is aanwezig. U kunt onze helpdesk contacteren middels het volgende
adres:
Ook via (helpdesk via freelance programmeur R. Hankel www.atto.nl)
Zijn er nog bepaalde dingen die ik niet mag uploaden?
Warez, hacking, spam en andere illegale bestanden. Ook het gebruik van
javachatboxen, IRC scripts, en andere scripts die voor hoge cpu load zorgen zijn verboden.
Welke uptime garandeerd u uw klanten?
Een uptime echt garanderen kun je nooit maar wij hebben een gemiddelde genomen
van de tot nu toe behaalde resultaten, dit komt op 99.99%
Bieden jullie ook Reseller Hosting en Reseller Domeinregistratie diensten aan?
Ja! U kunt bij ons ook reseller pakketten afnemen. De kosten hiervan staan op de pagina "Resellers"
Word een domeinnaam bij jullie ook altijd op jullie naam geregistreerd?
Nee! Wij staan alleen als administratief contact geregistreerd. Indien u dit
wenst kunnen wij natuurlijk ook de "technical contact" plaats vervullen. Tevens rekenen we GEEN extra kosten om een nieuw domein aan te maken op uw naam!
Hoe kan het dat jullie zulke lage prijzen kunnen hanteren, is de kwaliteit en service daardoor slechter?
Nee! Beslist niet! De reden dat wij zulke low-budget prijzen kunnen hanteren is simpel.
Wij draaien onze eigen servers en hebben deze dus ook volledig in eigen beheer. Wij
hebben geen vaste lasten voor het huren van een pand en
wij geven geen geld uit aan het plaatsen van advertenties.
Waar kan ik de uitgebreide statistieken pagina vinden?
Deze vindt u door in te loggen in de control panel.
Kan ik mijn email ook online via een webmail client uitlezen?
Ja dat kan! U gebruikt de volgende url om naar de webmail client te browsen: https://uwdomeinnaam.nl/squirrelmail
Hoe kom ik in de control panel (Direct Admin)?
Browse naar: https://uwdomeinnaam.nl:2222/.
|
|
|
|
|